Descarcă E-BOOK GRATUIT
Alfă cum să folosești contul de Facebook personal la MAXIM ca un PROFESIONIST
Președinte IAA YP Cluj
Moderator și Speaker
TeCOMM 2015
Speaker la Business Days
din 2011 până în prezent
Forbes TOP 30 tineri din
România, sub 30 de ani
Despre Mine
Sunt norocos. În 1997, când aveam doar 11 ani, am avut primul PC.
Pe atunci încă nu apăruse Google, Facebook, Youtube și majoritatea platformelor mari de acum.
Cea mai populară “rețea socială” de atunci era mIRC-ul. Practic am crescut odată cu internetul.
Mai ții minte cum făceam cunoștință cu alți internauți prin a le adresa tradiționalul “asl pls”?
Fratele meu Sergiu Biriș, cu 3 ani mai mare, a început tot în perioada aceea să facă design și web design folosid primele variante de Corel Draw, Macromedia Flash și Photoshop. Companiile nici nu se gândeau că au nevoie sau că vor avea nevoie vreodată de un website. Ce oportunitate!
După ce a ajuns la facultate, Sergiu a fondat propria firmă de webdesign, împreună cu fostul său coleg de liceu Andrei Dunca.
În 2007, compania de webdesign a lansat două proiecte importante: Trilulilu.ro, care ulterior a ajuns websiteul nr. 1 în România, și LiveRail, companie care într-un final a fost cumpărată de către Facebook.
Când Trilulilu.ro începuse să prindă aripi, eu tocmai m-am întors dintr-un program work & travel în SUA. Atunci m-am alăturat echipei siteului pentru a da o mână de ajutor în calitate de responsabil de relația cu utilizatorii (customer service).
În 2008 am vrut să plec din echipa Trilulilu, să fac marketing într-o multinațională. Am fost foarte aproape să fiu acceptat, după 4 interviuri. Ca norocul, m-au respins. Atunci mi-au propus să rămân în Trilulilu să fac Marketing Online. Un domeniu nou, fără materie dedicată în facultăți și fără manuale de instrucțiuni. O provocare.
Timp de 5 ani în echipa Trilulilu și Zonga, am învățat pe cont propriu ce înseamnă Marketing Online de la A la Z, negru pe alb. După 7 ani încă învăț și nu mă aștept să se oprească cândva evoluția internetului.
În tot acest timp am văzut blogurile la putere și am asistat la detronarea Hi5-ului și Yahoo Messenger-ului de către Facebook, am creat campanii pentru branduri internaționale și am implementat printre primele reclame video din România, pe Trilulilu.ro.
În 2009 am ținut prima prezentare proprie despre publictitate online.
Feedback-ul primit m-a impulsionat așa tare încât am realizat că doresc să ofer în continuare și altora cunoștințele mele, în speranța că le vor folosi pentru a schimba în bine business-urile sau comunitatea lor.
Până în prezent am susținut peste 100 de prezentări, traininguri și workshopuri la evenimente mai mari si mai mici: Business Days, TeCOMM, Meet Magento, CEE Entrepreneurship Summit, Marketing in direct, Social Media Summit, Leaders For The Future, 11even, Zilele Marketingului, evenimentele Clubului Întreprinzătorului Român, Marketing Tribe, Marketing după perdea, Client Centric Conference, Civic Vox și alte evenimente marca IAA YP Cluj.
În 2012 am creat propriul workshop intensiv de marketing „Online – Negru pe alb” în cadrul căruia am pregătit peste 150 de antreprenori și specialiști de marketing să ducă comunciarea companiei sau asociației lor la un alt nivel.
Un proiect de suflet în care sunt implicat este asociația IAA Young Professionals Cluj. Aici sunt președinte din Octombrie 2011. Impactul proiectelor IAA YP Cluj este cuantificat în zeci de membri care s-au dezvoltat profesional și sutele de participanți la proiectele noastre care au gustat mai mult din marcom-ul local și național.
În 2014 m-am alăturat echipei Loopaa în calitate de Digital Director și Senior Partner. Timpul meu profesional este investit acum 100% pentru ajutaalți specialiști și antreprenori să aibă business-uri mai competitive și mai bune.
Anul acesta, revista Forbes m-a clasat în TOP30 de tineri din România, sub 30 de ani.
Crezul meu este că toată viața mea voi învăța și voi ajuta pe alții să fie mai buni decât au fost înainte. Doresc să dezvolt lideri care schimbă în bine comunitățile în care trăiesc prin puterea exemplului, ambiție și viziune.
Dacă ai citit până aici, probabil avem cel puțin un interes comun. Poate ne-am întâlnit la vreun eveniment sau pur și simplu, m-ai “găsit” pe internet. Te invit să ținem legătura în forma cea mai potrivită pentru tine:
Abonează-te la newsletter-ul meu pe acest blog.
Apasă butonul de Follow la profilul meu personal de Facebook. Chiar dacă am atins demult limita de 5.000 de prieteni tot putem să ținem legătura. Nu mi-am facut o pagină “de fani” în mod intentionat.
În măsura în care folosești alte rețele sociale (LinkedIn, Twitter, Google+) apasă pe ele :-)
Descarcă E-BOOK GRATUIT
Alfă cum să folosești contul de Facebook personal la MAXIM ca un PROFESIONIST