BLOG | Test2

Cum să trimiți și mai mult trafic pe site folosind Social Media

De | Marketing, Resurse utile, Social Media | Un comentariu

mai mult trafic pe site

Rețelele sociale sunt utile pentru loializarea clienților unei companii, pentru poziționarea în mintea consumatorilor, sau pentru a vinde. Indiferent de scopul comunicării, cel mai bine este să avem toată atenția fanilor pe website-ul/blog-ul nostru, unde controlăm experiența și unde putem face vânzarea.

Dacă vrem să rămânem actuali (fresh) în mintea clienților din Social Media este important să comunicăm frecvent și să interacționăm cu aceștia.

Pentru promovarea de mesaje noi pe SM, avem două variante:

  1. să creăm noi conținutul;
  2. să dăm share la materiale deja create de către alții.

Dacă realizăm noi conținutul, este mai ușor ca tot traficul generat din comunicare să-l trimitem către website-ul/blog-ul nostru. În schimb, dacă dăm share la articolele altor website-uri în general nu mai beneficiem de traficul trimis.

Veste bună!

Am descoperit o platformă online care face un lucru atât de simplu și de impact, încât îmi este ciudă că nu m-am gândit eu mai repede la o astfel de soluție.

Citeste tot

Nu ne putem supăra pe David Guetta #UntoldFestival

De | Evenimente | Niciun Comentariu
David Guetta Untold

Sursă poză: Dan Tautan, Untold Festival

Probabil cel mai așteptat artist al Untold Festival a fost David Guetta. Nu ne putem supăra pe el pentru că: a venit, a făcut spectacol, a avut un setlist bun, a interacționat cu publicul, a livrat artificiile de final și a făcut poze cu iPhone-ul. Cu toate acestea, țin minte cum mă uitam din public pe ecrane și aveam un sentiment că în fața mea era un DJ care a venit să-și facă treaba și atât. Nimic mai mult.

Nu mă pot supăra pe el. La câte concerte a fost DJ probabil îi este greu să se simtă special la fiecare dintre ele. Să facă ceva nou și diferit în fiecare spectacol. Citeste tot

Cum să folosești hashtag-urile: 5 sfaturi utile încât să nu te faci de rușine

De | Marketing, Social Media | 7 Comentarii

facepalm hashtag
Hastag-urile au devenit foarte populare, iar în consecință observ că sunt folosite greșit de către multă lume, inclusiv de către unii specialiști de marketing și business. Am scris acest articol pentru că mi-ar plăcea să văd mai multe postări cu hashtag-uri relevante și mai puține mesaje cu diez (#) înaintea tuturor cuvintelor dintr-o propoziție.

La ce se folosesc hashtag-urile

Un hashtag are un singur rol: să grupeze toate mesajele de pe un anumit subiect într-o singură căutare, asemenea unei categorii de blog.

Practic, se crează ca o categorie a cuvântului din #hashtag. Astfel, dacă te interesează să urmărești pe Facebook postările care se scriu despre Untold Festival sau campania Open Your City, atunci când vezi un mesaj care conține #UntoldFestival sau #OpenYourCity, dă click pe hashtag-ul respectiv și ți se va deschide o căutare creată automat de către Facebook unde vei găsi postările și altor persoane care au folosit acel hashtag în mesajele lor. Evident, poți și căuta direct hashtagul de interes în câmpul de căutare Facebook. Vei obține același lucru.

Cea mai mare utilitate a hashtag-urilor este la conferințe. Acolo poți afla opiniile celor din sală, prin a urmări hashtag-ul oficial al evenimentului. Spre exemplu, vezi ce s-a scris pe Twitter despre #Mobifest2015. Citeste tot

Îți place să descoperi locuri noi?

De | Evenimente, Insights | Niciun Comentariu

Ne stă în natură să ne atașăm de orașele în care trăim sau pe care le vizităm. Acestea devin parte din noi. Fiecare descoperire a orașului este o îmbogățire personală, fie că vorbim de a găsi un bar nou, o bancă “a ta” în parc unde să citești, o scurtătură nouă spre birou sau un restaurant unde ai sărutat-o sau l-ai sărutat pentru prima dată. Mie îmi place mult să explorez orașele pe care le vizitez și dacă pot, să trăiesc pentru o zi ca și localnicii.

Heineken a folosit acest insight pentru a crea o campanie faină. Acum poți găsi pe ambalajele berilor Heineken orașele Cluj, București, Constanța, sau alte orașe internaționale. Mesajul campaniei „Open Your City” este asociat subtil cu ideea de a deschide sticla de bere cu numele orașului tău preferat scris pe ea. Observ tot mai mult această tendință în marketing de a personaliza ambalajele produselor de larg consum. Mi se pare o tactică smart, care apropie consumatorul de brand.

În altă ordine de idei, luni după-masă, la inițiativa Heineken, am luat la pas Cetățuia și centrul orașului pentru a descoperi locruri noi, sub îndrumarea lui Zoli Toth de la Sistem.

Ce lucruri am învățat:

  • la Turnul Parașutiștilor am aflat că un cursant își poate lua diploma de parașutist doar după minim 25 de salturi. Adolescenții între 16 și 23 ani primesc subvenție de la stat pentru a parcurge gratuit cursuri de parașutism sau pilotaj. Înscrierile se fac în ianuarie. Mai multe detalii pe websiteul Aeroclubului României.
  • în secolul 19, zona cetățuii era cea mai săracă din oraș, aici fiind și locul principal de “promenadă” a damelor de companie;
  • primele concerte Sistem au avut loc la Casa Tranzit în fața câtorva prieteni, la minus 10 grade, cladirea având geamuri lipsă;
  • Obeliscul Carolina din Piața Muzeului a fost amplasat inițial în Piața Unirii, fiind ulterior mutat în locul de astăzi;

Mi-a făcut plăcere să văd cu ochi noi, locuri vechi. Dacă ar fi să vină turiști în Cluj, cu siguranță i-aș plimba și eu pe Cetățuie și prin Piața Muzeului.

Tu pe unde i-ai duce?

Dacă știi locuri faine din Cluj, care merită vizitate, înscrie-le în aplicația de Facebook sau pe site-ul oficial Heineken și poți câștiga titlul de Ambasador al Clujului.

Open Your City on Facebook

Cele mai frumoase plaje de vizitat în Creta de Vest (zona Chania)

De | Diverse | Un comentariu

Creta este o insulă mare, pe care nu o poți parcurge pe toată în 7 zile de sejur. Fiindcă noi ne-am cazat în zona de vest, am profitat să vedem cât mai multe plaje din această parte. Eu și Laura (soția mea) suntem exploratori de plaje frumoase, astfel noi ne-am concentrat tot concediul pe găsirea celui mai fin nisip, cu apele cele mai albastre. Sper să-ți fie utile infromațiile de mai jos și să te bucuri de această insulă frumoasă cel puțin la fel de mult ca noi.

Cele mai frumoase plaje din Creta de VestDespre Chania

Ne-am cumpărat bilete de vacanță în Creta, însă toată lumea spunea că mergem în concediu în Chania. Nu știam de ce acest oraș este așa important, însă ulterior am aflat că are 60.000 de locuitori și este al doilea ca mărime de pe insulă. De asemenea, toate drumurile din vestul insulei duc spre Chania.
Chania nu se pronunță așa cum se scrie, ci “Hania”. Abia după ce am ajuns pe insulă ne-am prins de acest lucru, auzind grecii cum pronunță numele orașului. Una din doamnele de la hotelul unde am stat, se distra împreună cu o turistă, despre cum este pocit numele.
În Chania sunt de vizitat mai multe locuri istorice însă noi ne-am petrecut cel mai mult timp în Portul Venețian, unde este plin de terase și taverne cu turiști și atmosferă de vacanță. 

Unde ne-am cazat

Noi am stat în Agio Apostolon, la Hotel Elotia, chiar la periferia Chaniei. Hotelul este liniștit, are o piscină mică, iar camerele nu sunt așa mari precum apar în poze, dar potrivite pentru cei care caută doar un loc unde să se odihnească peste noapte, fără să petreacă mai mult timp în hotel (așa cum am făcut noi). 

Închirierea mașinii

Poți vizita multe plaje călătorind cu autobuzul, sau făcând diferite excursii cu vaporul, însă există dezavantaje:

  • pe când ajunge vaporul/autobuzul pe plajele vizitate sunt șanse mari să nu mai găsești șezlonguri libere;
  • depinzi de programul vaporului și a autobuzului;
  • nu ajungi pe plaje care nu sunt în circuitul turistic al operatorilor;
  • nu poți opri când vrei, unde vrei, să faci poze sau să stai prin sate la taverne etc.;

Sunt și avantaje dacă apelezi la astfel de servicii, însă nouă ne place să fim mai independenți și să ne aventurăm. Citeste tot

Strategie vs. Rezultate – în era Marketing-ului Online

De | Inspiraţional, Marketing | Niciun Comentariu

Astăzi am descoperit citatul de mai jos pe Facebook. Winston Churchill spunea că din când în când este important să ne uităm și la rezultate nu doar la strategie. Însă pe timpul lui Churchill nu exista Marketing Online și cred că rezultatele erau mai greu de măsurat, iar specialiștii se concentrau foarte mult pe strategie.

rezultate vs strategie

În ziua de astăzi este mult mai ușor să ne uităm la rezultate, ținând cont de multitudinea de instrumente de măsurare în timp real pe care le avem, dar în același timp să pierdem privirea strategică de ansamblu. Astfel, în era Marketing-ului Online aș reformula citatul: „However beautiful the results, you should occasionally look at the strategy”.

strategie vs rezultate

Techsylvania 2015: despre Product Managerii din IT

De | Business, Evenimente | Niciun Comentariu

Product Manager Techsylvania
Când am ajuns la Techsylvania la Casa de Cultură a Studenților lumea era încă în pauză între paneluri, deși întârziasem puțin. M-am întâlnit cu câțiva colegi din online și am schimbat două vorbe despre eveniment. Aceștia au apreciat mult calitatea conținutului pe care l-au primit în cele două zile și mi-au spus că le-au fost depășite așteptările.

M-am grăbit să nu ratez panelul.

Pe scenă au intrat:

Speakerii au început să discute despre rolul și calitățile unui Product Manager de succes într-o companie de IT. Mai jos am reprodus răspunsurile lor care mi s-au părut chiar interesante: Citeste tot

De ce vei regreta dacă nu participi la Techsylvania 2015

De | Evenimente | Niciun Comentariu

techsylvania 2015

Google, Booking.com, Mailbox, Liverail, Bitdefender, Dropbox, Uber, Paypal vor avea speakeri  la eveniment. Dacă pierzi ocazia să vezi prezentările acestora cu siguranță vei regreta pentru că nu ai participat la Techsylvania 2015. Poți vedea aici lista celor 36 de speakeri confirmați la eveniment.

Conferința are loc în 8 și 9 Iunie la Casa de Cultură a Studenților, iar la eveniment sunt așteptați peste 500 de participanți. Citeste tot

Cum să fii mai performant la muncă și în business

De | Business, Inspiraţional | 3 Comentarii

cum sa fii mai performant
Țoti oamenii de afaceri își doresc de la ei și de la angajați să fie mai performanți la muncă și în business. Din păcate, majoritatea greșesc fundamental cu privire la modul în care abordează performanța. În continuare, cadou de ziua mea, am să-ți spun unde greșești și ce să faci diferit.

Greșelile în abordarea performanței

Prima greșeală pe care o faci atunci când dorești să îmbunătățești performanța profesională este că te concentrezi doar asupra modului în care îți investești timpul și energia.

Într-un articol foarte bun de la Harvard Business Review este prezentat faptul că pentru a crește performanța este important să îți îndrepți atenția și asupra modului în care te reîncarci de energie, nu doar cum o consumi.
Citeste tot

Câștigă o invitație dublă la TeCOMM București – 7 și 8 Mai

De | Evenimente | 10 Comentarii

I am speaking at TECOMM

În 8 Mai voi fi speaker în cadrul Markday, subconferință care face parte din evenimentul dedicat industriei de eCommerce: TeCOMM București.

În cele 2 zile de prezentări și workshopuri vor fi peste 30 de speakeri care vor discuta despre multe subiecte interesante precum PPC, CRO, SEO, SMM … sau mai pe înțelesul tuturor aceștia vor vorbi despre campanii de publicitate online, optimizarea pentru motoarele de căutare, optimizarea ratelor de conversie, logistică, email marketing, promovarea pe Social Media etc.

De asemenea vor fi peste 10 speakeri străini, iar o parte dintre aceștia vin pentru prima dată în România. Abia aștept să le văd studiile de caz despre omnichannel, multichannel, analytics și campanii integrate de Marketing în eCommerce. Vezi aici lista completă de speakeri. Citeste tot