Două tactici de Guerrilla Marketing în eCommerce | Test2

Două tactici de Guerrilla Marketing în eCommerce

În eCommerce-ul din România am observat că sunt următoarele tipuri de business-uri:

  1. Magazine online dezvoltate de antreprenori agili, care-și eficientizează la maxim bugetele și cresc organic de la an la an;
  2. Afaceri cu investiții mai puternice în spate, care intră agresiv în piață și au în plan ca în 2-3 ani să fie lideri în segmentul lor.

Războiul de Guerrilla este clar pentru primul tip de business. Cei care vor să pară puternici în fața competitorilor care au bugete mai consistente. Aceste tipuri de magazine online cresc datorită creativității echipei și a spiritului competitiv.

În luna Octombrie voi susține două prezentări în cadrul Meet Magento Cluj și TeCOMM Cluj, în care voi da exemple de tactici eficiente, care ajută la dezvoltarea brandului, cresc încrederea cumpărătorilor și îmbunătățesc rata de conversie a magazinelor online. Acțiunile de Guerrilla despre care voi vorbi nu sunt noi, însă sunt subestimate de cele mai multe ori.

Te invit la Meet Magento, în 2-3 Octombrie, unde voi discuta despre Parteneriatele strategice. Folosește codul mm15roloopaa la înregistrare și beneficiezi de un discount de -25%.

Din păcate nu voi ajunge la prima zi din eveniment, pentru că voi fi la workshopul Online – Negru pe alb, însă ne vedem cu siguranță în a doua zi.

În cadrul TeCOMM Cluj, 21-22 Octombrie, voi prezenta exemple de campanii de Online Video Marketing, ca tactici de Guerrilla pentru creșterea vânzărilor și a ratei de conversie. Acest eveniment aduce multi speakeri internaționali și locali, ce vor vorbi despre câteva teme de ultimă oră, deci abia aștept să ne vedem acolo.