Câștigă o invitație dublă la TeCOMM București – 7 și 8 Mai | Test2

Câștigă o invitație dublă la TeCOMM București – 7 și 8 Mai

De 15 aprilie 2015 Evenimente 10 Comentarii

I am speaking at TECOMM

În 8 Mai voi fi speaker în cadrul Markday, subconferință care face parte din evenimentul dedicat industriei de eCommerce: TeCOMM București.

În cele 2 zile de prezentări și workshopuri vor fi peste 30 de speakeri care vor discuta despre multe subiecte interesante precum PPC, CRO, SEO, SMM … sau mai pe înțelesul tuturor aceștia vor vorbi despre campanii de publicitate online, optimizarea pentru motoarele de căutare, optimizarea ratelor de conversie, logistică, email marketing, promovarea pe Social Media etc.

De asemenea vor fi peste 10 speakeri străini, iar o parte dintre aceștia vin pentru prima dată în România. Abia aștept să le văd studiile de caz despre omnichannel, multichannel, analytics și campanii integrate de Marketing în eCommerce. Vezi aici lista completă de speakeri.

Concurs

În cadrul Markday eu voi susține un workshop despre Video Online pentru eCommerce. Nu am să-ți dau mai multe detalii pentru că vreau să aflu de la tine: ce ți-ar plăcea să afli din aceast workshop? Care sunt așteptările tale cu privire la ce am să prezint?

Lasă un comentariu mai jos cu răspunsul tău și poți câștiga prin tragere la sorți o invitație dublă la conferință. Câștigătorul am să-l extrag măine (16.04.2015), la ora 16.

Baftă și ne vedem la TeCOMM București!

Update:
Câștigătorul invitației duble la TeCOMM București este Teofil.*
*Extragerea s-a realiza cu ajutorul tragerilasorti.ro și rezultatul poate fi găsit aici http://www.tragerilasorti.ro/extrageri/3684-concurs-tecomm

Concurs TeCOMM

  • http://georgevidene.net/ George Videne

    – Care sunt trendurile video online pentru eCommerce?
    – Cum vezi in prezent influenta video online in prezent dar si in viitor?
    – Cum este utilizata aceasta ‘tehnica’ in Romania? Daca poti oferi si cateva exemple de good practice.
    – Ce fel de content video trebuie creeat pentru mai multe conversii?
    – Cum poti face mai eficient video online pentru eCommerce?

    Multa bafta la conferinta!

  • http://Website BRadu

    As vrea sa aflu/aflam: costuri de creatie ale unui video, ce subiect alegem? viralitate vs satisfacerea unei nevoi, canale de distributie, modalitati de conversie directa, calculare ROI, in care segment din AIDA este bine sa intervenim cu campaniile video. Vrem sa aflam de la voi, speakerii acestor evenimente mai multe detalii despre planificare, strategii de distributie, detalii de astea care conteaza cu ADEVARAT. Multumim si succes la eveniment

  • http://Website Oana Dragomir (@OanaDragomir)

    Sunt la început pe partea de video, să spunem aşa, dar cu siguranţă, aşa cum au prezis mai toţi în domeniu, cam asta este prcatica viitorului, cu precizarea că totul trebuie sa fie de curtă durată si eye-catching. M-ar interesa care este trendul în ceea ce priveşte partea de content video, cum obţinem cât mai multe conversii si ce tool-uri se folosesc, mai noi, mai vechi. Mulţumesc anticipat.

  • http://Website Razvan

    1. Ce fel influenteaza materialele video bounce rate-ul ?
    2. Cat de lung / scurt ar trebui sa fie pentru primi cele mai bune rezultate (sa nu fie plitisitor dar sa se inteleaga mesajul) ?
    3. Ce triggeri emotionali se folosesc in functie de nisa siteului ?

    Daca toate ar putea fi insotite si de exemple practice, ar fi perfect :)

    Bafta la eveniment!

  • http://toppik-romania.ro Danciu Ioan-Adrian

    – Cum a evoluat trendul video in ultimii ani?
    – Ce se practica cu succes ‘in afara’ si poate fi implementat si in Romania?
    – Studii de caz ‘fericite’:)
    – Avantajele acestui mijloc de promovare.
    – Tool-uri care ne ajuta.

  • http://www.eubio.ro Neagu Ramona

    Buna!

    Ma intereseaza:
    1. ce „tooluri” sunt necesare pentru a crea video de prezentare produse cat mai profi?
    2. ce recomanzi, video realizate de vloggeri pentru prezentare produselor sau video „home-made” (realizate de cel care vinde produsul)?

  • http://Website Ioana Cîmpean

    Bună,

    În decursul acestui an, voi începe să lucrez și în eCommerce.
    În cadrul workshop-ului m-ar interesa să aflu mai multe despre:
    a. planificarea făcută înainte de lansare, câteva exemple concrete de ” video teasers”, prelansare produs.
    b. cât % din promovare trebuie acordat segmentului video.

    Așteptări: good case practices (companii mici și medii) pe care le-ai întâlnit până acum în online video pt eCommerce.

    Mersi!

  • http://Website Ana

    As dori sa aflu:
    – pasii necesari pentru o strategie de succes in ecommerce
    – greseli de evitat in utilizarea video content-ului
    – exemple de furnizori/agentii de video content

  • http://Website Teofil

    Pe lângă aspectele menționate anterior, aș vrea să vad studii de caz atât reușite cât și câteva exemple de ”așa nu”. Ce ar fi bine să ținem cont și ce ar trebui evitat.

    Plus,content video pentru a crea un brand online de la 0, specializat pe eComerce, da sau nu ? Dacă da ce ar trebui luat în considerare.

  • http://calinbiris.ro Calin Biris

    Mulțumesc tuturor pentru comentarii. Am să țin cont de așteptările voastre.

    Câștigătorul invitației duble la TeCOMM București este Teofil.*

    *Extragerea s-a realiza cu ajutorul tragerilasorti.ro și rezultatul poate fi găsit aici http://www.tragerilasorti.ro/extrageri/3684-concurs-tecomm