Este al doilea an în care sunt invitat ca speaker la Zilele Marketingului. Dacă anul trecut am vorbit despre promovarea și publicitatea online, anul acesta am decis să vorbesc despre trenduri în marketing online. Am scris și în ianuarie despre câteva direcții pe care le-am observat că se conturează tot mai mult în perioada asta.
Deși trendurile sunt importante, cred că cele mai multe companii din România încă n-au puse bazele marketingului online. De aceea prima recomandare pentru studenții participanți a fost să stăpânească întâi bazele, să investească, să măsoare și să învețe din rezultatele obținute. Este important pentru orice specialist de marketing să știe să creeze un site care să-și atingă scopurile propuse, să aibă un plan de email marketing, să stăpânească comunicarea online pe rețelele sociale și să investească eficient în publicitatea online.
A doua recomandare a fost ca odată ce vor reuși să fie la un nivel peste medie în ceea ce privesc lucrurile “ordinary” din marketing online, atunci să urmeze trendurile din piață și să se diferențieze.
În final, te invit să afli din prezentarea de mai jos care sunt principalele tendințe despre care am discutat la Zilele Marketingului 2013.
Pingback: Linkuri de weekend - Marius Sescu()