Trenduri în marketing online – Zilele Marketingului 2013 | Test2

Trenduri în marketing online – Zilele Marketingului 2013

Trenduri in marketing online

Este al doilea an în care sunt invitat ca speaker la Zilele Marketingului. Dacă anul trecut am vorbit despre promovarea și publicitatea online, anul acesta am decis să vorbesc despre trenduri în marketing online. Am scris și în ianuarie despre câteva direcții pe care le-am observat că se conturează tot mai mult în perioada asta.

Deși trendurile sunt importante, cred că cele mai multe companii din România încă n-au puse bazele marketingului online. De aceea prima recomandare pentru studenții participanți a fost să stăpânească întâi bazele, să investească, să măsoare și să învețe din rezultatele obținute. Este important pentru orice specialist de marketing să știe să creeze un site care să-și atingă scopurile propuse, să aibă un plan de email marketing, să stăpânească comunicarea online pe rețelele sociale și să investească eficient în publicitatea online.

A doua recomandare a fost ca odată ce vor reuși să fie la un nivel peste medie în ceea ce privesc lucrurile “ordinary” din marketing online, atunci să urmeze trendurile din piață și să se diferențieze.

În final, te invit să afli din prezentarea de mai jos care sunt principalele tendințe despre care am discutat la Zilele Marketingului 2013.

  • http://www.webwriters.eu/ Samuel

    Salutare,
    Felicitari pentru prezentare!

    Vroiam doar sa intreb ce parere ai despre datele de aici: http://www.webwriters.eu/trenduri-online-marketing/#10-prioritati-marketing-2013

    Mai exact, daca top-ul din graficul catre care trimite link-ul de mai sus este ancorat in realitate.

    Am muncit foarte mult la acest proiect, au fost aproximativ 60 de respondenti si sunt foarte curios cu privire la alte pareri despre proiect.

    Multumesc.

  • http://calinbiris.ro Calin Biris

    Salut Samuel,

    Tinand cont de „Top 10 prioritati de marketing online” care apar putin mai jos de „Topul trendurilor” la care ai dat tu link, cred ca obiectivul principal al specialistilor este defapt castigarea de clienti noi de pe online, in schimbul „Consolidarii pozitiei pe nisa”.

    Felicitari pentru proiect si initiativa!

  • http://www.adrianchirca.ro Adrian Chirca

    Nu stiu cat de mult tine de cultura organizationala a companiei, dar acesti specialisti ar trebui sa mentina singuri un ritm al educatiei. Jay Levinson, un cunoscut marketer si autor, spunea la un moment dat ca ” e ciudat cum un student la marketing, stie mai multe decat un profesor care preda de 20 de ani”. Cum?Marketingul este o arta si daca nu esti in permanenta la curent cu noutatile ai toate sansele sa ramai rapid in urma.

  • Pingback: Linkuri de weekend - Marius Sescu()