Concurs fulger Bucuresti Business Days | Test2

Concurs fulger Bucuresti Business Days

Mai sunt doar două zile până la unul dintre cele mai mari evenimente de business din București! Îmi place mult Business Days pentru amploarea evenimentului, pentru workshopurile și oprtunitățile de networking, pentru numărul mare de speakeri și pentru momentele speciale create în cadrul evenimentului.

Bucuresti Business Days

Miercuri voi modera workshopul de „e-commerce. Online, mobile and social media marketing” având ca speakeri pe:

Experiența cumulată a speakerilor depășește 70 de ani de business și online!

Dacă vrei să câștigi o invitație full acces pentru 2 zile la București Business Days și să ai șansa să participi la workshopul nostru, lasă un comentariu mai jos răspunzând la întrebările:

  1. Care crezi că este cea mai mare provocare/dificultate a unei compani mici-mijlocii privind businessul și marketingul online?
  2. De ce crezi acest lucru?

Voi oferi invitația prin tragere la sorți. Câștigătorul îl voi anunța pe blog la ora 20 în această seara.

Baftă!

Update: Câștigătorul concursului este Radavoi Razvan Alexandru. Felicitări!

Castigatori concurs Business Days

 

  • http://Website Cicerone

    Una dintre provocari/dificultate in businessul si marketingul online a unei companii mici-mijlocii, consta in prinderea si imposibilitatea transformarii clientului „camelon” in client permanent datorita specificului lejer al acestei nise de marketing.
    Marketingul si businessul online are o deschidere larga si imediata asupra „pietii de clienti” doar ca astfel de business sa bazeaza strict pe venirea clientului inspre producator, „sta si ramane cine ne prefera serviciile/produsele” existand riscul de a nu se forma un dialog fundamental al marketingului, cererea si oferta, vazut ca clientul cere si coampania ofera, ci ar fi ca o relatie nedomestica, de „camp salbatic” cu o oferta de genul, noi oferim ce avem si ia cine are nevoie.

  • http://www.alexradavoi.ro Radavoi Razvan Alexandru

    Cea mai mare provocare cred ca este sa strangi fani reali pentru compania ta mica-mijlocie pe retelele de socializare; apoi acesti fani sa ii transformi in clienti iar in final acesti clienti sa devina ambasadorii tai care la randul lor sa iti promoveze compania si sa fie activi.

    Iar asta cred ca este foarte dificil avand in vedere bugetul mic al acestor tipuri de companii pentru partea de marketing online. Va fi o reala provocare sa gasesti o idee geniala de care sa se agate toata lumea (inclusiv mass-media), fara sa cheltuiesti o suma mare de bani.

  • http://Website Cicerone

    De ce consider ideea mai de mai sus a fi reala?
    Deoarece aceste business-uri online sunt supuse unui risc care vine chiar din marea de oportunitate a unui astfel de business: ele pot disparea la fel de repede pe cat de repede se si pot infiltra pe piata. Ori un client online, cunoaste acest lucru, si de aceea isi va mentine atentia asupra unui astfel de business ca si client „cameleon” adica va urmari doar interesul sau fara a stabili si mentine o stare de fidelitate cu un astfel de business.

  • http://Website Adrian

    Din punctul meu de vedere provocarea pentru companiile mici, (si ce as vrea sa aflu de la un astfel de workshop) ar fi cum se face o analiza pentru marketingul online! Daca clientii mei sunt acolo, profilul clientului, cum si mai ales unde se informeaza cu privire la produsul meu si care este procesul decizional. Am ales lucrurile acestea datorita faptului ca uneltele pt markeingul online se pot gasi cu destul de multa usurinta. Multumesc!

  • http://Website Iulian Rizea

    Cea mai mare dificultate pentru business-ul unui IMM este:

    lipsa de competente profesionale suficiente ale oamenilor care fac marketing online.

    De ce cred asta?

    Pentru ca sunt putine persoane care cunosc foarte bine produsele IMM-ului si in acelasi timp stiu sa faca foarte bine marketing online.

    In una din aceste doua zone exista deficit major de competente profesionale.

    Astfel, reies urmatoarele doua situatii
    – fie produsele nu sunt intelese corect si sunt promovate cu mecanisme de marketing inadecvate
    – fie sunt produsele sunt cunoscte foarte bine insa mecanismele de marketing online sunt deficitare si fara efect

    Cum atragi un bun profesionist care sa impleteasca optim cele doua zone?

  • https://www.facebook.com/Jungle.Jumper Robert C.

    Cea mai mare provocare in cadrul unei astfel de companii este obtinerea recomandarilor din partea clientilor.

    Obtinerea unor clienti standard, nu este dificila, acesta fiind unul dintre scopurile principale ale oricarei intreprinderi, ci nivelul de satisfactie al acestora, care ar putea multiplica cu usurinta numarul de clienti.

  • http://www.realryder.ro Oana

    OOoooffff….cand ma pregateam si eu sa scriu….am vazut ca I was too late :(
    Vreau si eu la Business Days… 😐