Ce înseamnă un plan de marketing online complet? | Test2

Ce înseamnă un plan de marketing online complet?

Un plan de marketing online ar trebui să conțină:

  1. Analiză
  2. Obiective
  3. Strategii
  4. Tactici
  5. Buget
  6. Plan de implementare
  7. Evaluare și control

Cel mai ușor este să se facă doar o mică părticică din plan (ex: postat pe Facebook zilnic), însă cheia succesului în online cred că consta defapt într-o planificare corectă pe termen lung.

Secretul este că pentru fiecare din cele 7 puncte de mai sus există instrumente online și offline care pot ajuta specialistul de marketing să își facă treaba fără bătăi de cap, dacă știe cum și pentru ce să le folosească. Mie mi-a luat patru ani să învăț să le folosesc și încă știu că mai am lucruri pe care vreau să le învăț. Ceea ce este frumos la mediul online este că mereu apar lucruri noi pe care trebuie să le înveți să le folosești, pentru că altfel poți să ajungi să fii depășit de evoluția pieții.

În cadrul programului Online – Negru pe alb, voi prezenta peste 30 de unelte de marketing online și felul în care acestea pot fi folosite pentru atingerea obiectivelor de business ale companiei. Află mai multe despre program.