În sfârșit Business Days vine și la Cluj dar nu oricum ci cu o suita impresionantă de speakeri și cu o sală pentru 500 de participanți. Laszlo Pacso a reusit să crească foarte mult acest eveniment de la o ediție la alta. Ma bucur că am avut posibilitatea să mă implic ca speaker de la primele ediții. De data aceasta voi vorbi în 27 și 28 iunie, în workshopul de Social Media si strategia de comunicare și în cadrul mesei rotunde despre PR și comunicare.
De asemenea tot în această lună voi vorbi la Clubul Întreprinzătorului Român despre publicitate online și strategii de marketing, în data de 19, la Opera Plaza. Pentru detalii și înscriere accesează această pagină.
Între timp am scris și în 24-FUN Cluj un articol despre publicitatea online pe scurt. Citește un paragraf din articol:
”Advertising is what you do when you can’t go see somebody.” Fairfax Cone
Atunci când afacerea merge din inerție fără a investi în reclama, a cheltui bani extra în comunicare trebuie să însemne doar o dorință de evoluție sau dezvoltare a businessului.
Dacă dorești să rămâi la același nivel poate fi suficient să livrezi produse și servicii la o calitate potrivită în raport cu nevoile și așteptările clienților, desi câteodată nu este suficient doar atât
La sfârșit ți-am păstrat o surpriză!
Dacă vrei să câștigi o invitație cu acces full (2 zile) la Business Days Cluj, lasă un comentariu mai jos în care să spui de ce crezi că nu investesc companiile mici/mijlocii în publicitate online.
Răspunsul cel mai bun, documentat și bine argumentat, primește invitația. Succes!